Fontos kiszállítással kapcsolatos információ! RÉSZLETEK

Szállítási információk

Fontos!

Alkatrészellátási gondok miatt beszállítóink esetenként a szokásosnál

sokkal hosszabb és bizonytalan beszerzési idővel dolgoznak.


Nem raktári termék megvásárlása előtt kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!


A megrendelt áru házhozszállítása, kézbesítése a webáruház szerződött logisztikai partnere, a Royal-Sprint Futárszolgálat (ROYAL-SPRINT KFT.) vagy a Kova Trans (KOVA TRANS KFT.) közreműködésével történik. A szolgáltató (eladó) – a Futárszolgálat segítségével – Magyarország egész területén vállal házhozszállítást. mindkét Futárszolgálat térítésmentesen emeletre szállítást is vállal. Partnerünk ingyenesen elszállítja a készülékek csomagolóanyagát (kérjük jelezze előre igényét), így még egy gondot leveszünk az Ön válláról.


Nagy háztartási gépekre vonatkozó információ:


Fontos változás a kiszállítással kapcsolatban, kérjük olvassa el figyelmesen!


A járványügyi helyzet egyre fokozódik, ezért hétfőtől (2020. november 16.) az alábbi intézkedéseket vezetjük be a csomagok kézbesítésénél. A változtatásoktól azt reméljük, hogy csökkenteni tudjuk a kontaktok számát, így nagyobb eséllyel megőrizhetjük kollégáink és a vásárlók egészségét is.

November 16. hétfőtől:

·         A KOVA Trans kollégái a szállítandó termék(ek)et az ingatlan bejárati ajtajában adják át (társasház esetén a lakás bejárati ajtajában, családi ház esetén a ház bejárati ajtajában), az ingatlanokba a szállítók nem mennek be.

·         Célunk, hogy a fertőzés kockázatát minimálisra csökkentsük, ezért kollégáink a termékeket nem csomagolják ki és a csomagoló anyagot sem szállítják el.

·         Az átvevőnek a bejárati ajtóban lehetősége van a csomag épségét szemrevételezni, ez idő alatt a szállító kollégák legalább 2 métert hátralépnek. Kérjük az átvevőt, hogy a szállítóval való találkozás teljes időtartama alatt viseljen maszkot!

·         Elektronikai hulladék (régi mosógép, hűtő, stb.) elszállítását abban az esetben tudjuk vállalni, ha azt szállítható állapotban az ingatlan ajtaja elé előzetesen kikészítik.

·         Változik az okmánykezelés is: nem a vásárló írja alá a szállítólevelet, hanem a sofőr írja fel az aláírás helyére az átvevő nevét és személyi igazolvány számát. Ezért kérjük, hogy az átvevő készítse elő az okmányt és diktálja be a nevét és az okmány számát a sofőrnek.

·         A kiszállítást megtagadhatjuk, ha:

o   A címzett volt külföldön az elmúlt 14 napban.

o   Az átvevő alsó vagy felső légúti megbetegedésben szenved.

o   Abban az esetben, ha ügyfél nem tud magyarul és angol nyelven sem tudjuk tisztázni a kérdéseinket.

o   Ha a címzett hatósági házi karantén alatt áll (járványügyi megfigyelés alatt álló személy).

o   Amennyiben a futár a helyszínen úgy ítéli meg, hogy a csomag kézbesítése kiemelt egészségügyi kockázattal jár.

A fenti változtatások mellett a szállítási szolgáltatást jelen állás szerint folyamatosan biztosítani tudjuk. Amennyiben törvényi, vagy bármilyen egyéb akadálya lenne a rendeltetésszerű működésünknek, arról természetesen továbbra is haladéktalanul tájékoztatni fogjuk.

Megkérjük tisztelt partnereinket, hogy a fenti változásról minden vásárlójukat értesíteni szíveskedjenek a rendelést visszaigazoló emailben! Ehhez a weboldalunk linkje is megosztható:
http://kovatrans.hu/index.php/covid-19/

Köszönettel,
KOVA Trans Kft. 


Kis háztartási gépekre vonatkozó információ:


Royal-Sprint Futárszolgálat esetén Vásárlóink a megrendelési visszajelzésben kapott fuvarlevélszám alapján a http://www.royal.hu oldalon nyomon követhetik megrendelésüket.

Kova Trans Futárszolgálat esetén a diszpécser a kiszállítást megelőző napon telefonon egyeztet Vásárlóinkkal a másnapi szállítással kapcsolatban.

A nagyméretű háztartási gépek (pl sütők, mosogatógépek, hűtők) kiszállítását esetenként a futárszolgálat a feladás napjától számított 3 munkanapon tudja teljesíteni. Megértésüket köszönjük.

Kisméretű csomagok (pl főzőlapok, kisebb páraelszívók) kiszállítása az esetek többségében a feladást követő munkanapon történik meg.

A hétvégén vagy ünnepnapon leadott rendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.


A szállítás költsége Magyarországon belül egységesen:

    Háztartási kisgép (30kg alatt):                  990 Ft

    Háztartási nagygép (30kg felett):             2.990 Ft

    15.000,- forint alatti rendelés esetén:     1.990 Ft

    150.000,- forint feletti rendelés esetén:  Ingyenes

    Cégünk egyes készülékeket súlytól és ártól függetlenül ingyenesen szállít, a szállítási költség minden esetben a termék oldalon található.


Külföldi szállítással kapcsolatban megrendelés előtt kérjen árajánlatot!

Kollégáink minden esetben igyekeznek a megrendelés és a kiszállítás közötti időt a lehető legrövidebbre csökkenteni, ügyfeleink kéréseit (délelőtti vagy délutáni szállítás) figyelembe venni. Mivel a kiszállításhoz futárszolgálatot veszünk igénybe, az extra kéréseket garantálni nem áll módunkban.



Termékek elérhetősége

Készülékeink elérhetősége a termék adatlapon található.

Az AEG-Electrolux-Zanussi készülékek elérhetősége a gyártótól kapott legfrissebb adatok alapján kerül megjelenítésre.

Falmec-Cata-Nodor készülékek elérhetősége óránként frissül weboldalunkon a beszállítónktól kapott valós készlet adatok alapján.

Egyéb márkák esetén az elérehetőség általános adat, ilyen esetben kérjük megrendelés előtt érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!

Raktáron: A készülék azonnal szállítható, ha megrendelését 11 óráig feldolgozzuk, a megrendelt készüléket az esetek többségében 2 munkanapon belül kiszállítjuk (a hűtőszekrények és side-by-side hűtőszekrények megrendelése esetén a szállítás akár 3-4 munkanapot is igénybe vehet)

Külső raktáron: A készülék a gyártó/beszállító raktárban készleten van. Megrendelés esetén várhatóan néhány munkanapon belül bemutatótermünkbe érkezik a termék.

Rendelésre: A készülék beérkezés alatt van a központi raktárba, a kiszállítás ideje márka és típus függő. Kérjük megrendelés előtt érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Rendelésre és Külső raktáron levő termékek elérhetősége általánosan megadott adat, ez készülékenként változhat, sürgős szállítás esetén megrendelés előtt kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot akár e-mailben akár telefonon, kollégáink lekérdezik a beszállítóktól a készülékek várható beérkezési dátumát!

Központi raktárhiány esetén a termék oldalon feltüntetett szállítási időt nem minden esetben tudjuk garantálni, ilyen esetben vásárlóinkat a megrendelés feldolgozásakor telefonon értesítjük.



Személyes átvétel esetén cégünk semmilyen felárat nem számol fel.

A vírushelyzetre való tekintettel személyes átvétel esetén szájmaszk használata kötelező! Köszönjük megértését!

Személyes átvétel esetén csak készpénzes vagy előre utalásos fizetés lehetséges!

Előre utalás esetén a megrendelés átvétele legkorábban a vételár beérkezését követő munkanapon lehetséges.



Meglévő, elromlott készülékek ingyenes elszállítása

Futárszolgálatunk kérésre az Ön üzemképtelen készülékeit elszállítja megsemmisítésre, így Önnek nem kell a szállítással, elhelyezéssel bajlódnia.

Ez a szolgáltatás ingyenes! Kérjük ha szüksége van az elromlott készülék elszállítására, jelezze a Pénztár megjegyzés rovatában!

Felhívjuk figyelmét, hogy az elszállítandó készülék az elektromos, víz- és gáz hálózatról leválasztva, szállítható állapotban kell hogy legyen! Egyéb esetben a futár jogosan tagadhatja meg a készülék elszállítását!

Kérjük, hogy ha extra nagy készüléket kíván elszállítatni (magas hűtő, side-by-side hűtő, hűtőláda stb.) a Pénztár megjegyzés rovatában ezt külön tüntesse fel!

Az elszállítással kapcsolatos kérdéseivel elérhetőségeinken állunk rendelkezésére.



Bemutatótermünk: Fritz Konyhastúdió 7030 Paks, Ipari Park HRSZ.: 4703/11


Nagyobb térképre váltás


Nyitvatartás és telefonos ügyelet: 

H-P: 9:30 - 15:30

Szombaton előzetes egyeztetés alapján: 9:00 - 12:00