Kedves Vásárlónk!

 

Köszönjük hogy meglátogatta weboldalunkat!

 

Felhívjuk figyelmét, hogy

az év végi leltár, szabadságolások és Ünnepnapok miatt december 9 és január 6 között

telefonos ügyfélszolgálatunk nem érhető el!

Cégünk e-mailben korlátozottan, hosszabb válaszidővel ez idő alatt is elérhető.

 

Megrendelését ez idő alatt is fogadja rendszerünk, webáruházunk működésére ez nincs hatással!

Az ez idő alatt beérkezett megrendeléseket kollégáink 2025 január 6-a után fogják feldolgozni.

 

Kellemes Ünnepeket kívánunk!

 

Üdvözlettel:

Fritz Konyhafelszerelés

Általános Szerződési Feltételek (ÁSzF)

Általános Szerződési Feltételek

[ LETÖLTÉS ]

 

WEBSHOP – FRITZ-BÚTOR KFT

 

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, azt elfogadja és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

 

A szerződés magyar nyelven kerül megkötésre. A szerződés iktatásra kerül, az a későbbiekben 5 évig visszakereshető, magatartási kódexre nem utal.

 

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

 

A Fritz Konyhagép És Konyhafelszerelés webáruház (továbbiakban: webáruház) üzemeltetője a FRITZ-BÚTOR KFT. A szerződés a FRITZ-BÚTOR KFT (szolgáltató, eladó) és a szolgáltatást igénybe vevő, a weboldalon regisztrált felhasználó (vevő) között jön létre, jelen ÁSZF-ben rögzítettek szerint. A szerződés a megrendelés visszaigazolásával jön létre.

 

ÜZEMELTETŐ:

 

FRITZ-BÚTOR Gyártó és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság

 

cégjegyzékszám:         Cg.17-09-008379 (Szekszárdi Törvényszék Cégbírósága)

adószám:                    23101968-2-17

statisztikai számjel:     23101968-3102-113-17

székhely:                     7030 Paks, Zápor u. 45.

képviselő:                   Fritz János ügyvezető

bankszámlaszám:        10300002-10640061-49020016

 

                        elérhetőségek:             Fritz János

                                   email:              fritzjanos@fritzbutorok.hu   

                                   telefon:           06 70 /317 19 41

 

                        telephely                     7030 Paks, Ipari park, HRSZ.: 4703/11

nyitva tartás:               H-P: 9:30 – 17:00

 

TÁRHELYSZOLGÁLTATÓ:

 

W3HOST Bt.

székhely:                     1156 Budapest, Sárfű utca 25.

telephely:                    BCM Iroda- és üzletház 1152 Bp., Szentmihályi út 171. (II. emelet, 2.60d) H-P: 09:00 - 17:00

                        email:                          tarhely@w3host.hu   

 

1) ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK:

 

A weboldalon keresztül a webáruházban regisztrált felhasználó (vevő) vásárolhat. A szerződés a felhasználó (vevő) és a FRITZ-BÚTOR KFT (szolgáltató, eladó) között jön létre. A weboldalon keresztül, a webáruházban kizárólag új termékek kerülnek értékesítésre. A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással vagy személyes átvétellel. A rendelhető és megvásárolható termékek teljes köre a weboldalon fellelhető. A termékek ára forintban kerül meghatározásra és minden esetben bruttó fogyasztói ár, így tartalmazza az általános forgalmi adót (ÁFA), azonban nem tartalmazza a házhoz szállítás díját; külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

 

2) VÁSÁRLÁSI-, TERMÉK- ÉS FIZETÉSI INFORMÁCIÓK, FELTÉTELEK

 

Regisztráció és belépés

 

A weboldalon keresztül a webáruházban regisztrált felhasználó (vevő) vásárolhat. Regisztráció esetén a személyes adatokat csak egyszer szükséges megadni, a további vásárlások esetén erre már nincs szükség. Bizonyos funkciók regisztrációhoz kötöttek. A regisztráció során el kell fogadni az Általános Szerződési Feltételeket, kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, azt elfogadja és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

 

A rendszerbe történő belépést a kereső alatti „lépjen be” menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor megjelenik a regisztrált neve és a kilépés gomb, mely segítségével kiléphet a webáruházból. A belépést követően lehetőség van a regisztrációs adatok módosítására. Regisztrált felhasználó esetén, ha elfelejti jelszavát az „Elfelejtett jelszó” hivatkozásra kattintva a rendszer a regisztrált e-mail címre küld egy jelszót, amellyel be lehet lépni a rendszerbe. Ezt követően módosítható a belépéshez küldött jelszó. A regisztráció és a felhasználó (vevő) adatainak törlése az üzemeltető bármely elérhetőségén kérhető.

 

Termékinformáció

 

A termékek kategóriákba vannak rendezve, a felhasználó (vevő) a kategóriák között böngészhet. A termékkereső, illetve termék összehasonlító funkció segíti a választást. A keresett termékcsoportot a megfelelő menüpontra kattintva lehet elérni. Minden termékről található rövid és részletes leírás is. A termékleírás tartalmazza a termék megnevezését, fotóját, termékszámát, modellszámát, műszaki adatokat, letölthető használati utasítást, beépítési rajzot, eladási árát általános forgalmi adóval, készlet információt. A modellek és technikai paramétereik előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. A műszaki változás jogát a gyártó fenntartja. Egy adott termék megrendeléséhez a „Kosárba” gombra kell klikkelni. Ez még nem jelenti a termék megrendelését, a kosár tartalmát, paramétereit később még lehet módosítani. („Kosár” gomb).

 

Termék ára

 

A termékek ára forintban kerül meghatározásra és minden esetben bruttó fogyasztói ár, így tartalmazza az általános forgalmi adót (ÁFA), azonban nem tartalmazza a házhoz szállítás díját; külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

Amennyiben téves, hibás ár kerül a webáruházban feltüntetésre, akkor a szolgáltató (eladó) nem köteles a terméket hibás áron szállítani. Téves, hibás ár esetén a szolgáltató a felhasználó megrendelését (ajánlatát) nem igazolja vissza, azt nem fogadja el. Ehelyett a termék helyes, valós áron történő szállítását ajánlja fel, ennek ismeretében a felhasználó (vevő) fenntarthatja megrendelését a helyes, valós áron vagy elállhat vásárlási szándékától.

A szolgáltató (eladó) fenntartja a rendelhető termékek árai megváltoztatásának jogát, amely változás akkor lép hatályba, ha a változás a weboldalon, a webáruházban megjelenik. Az árváltozás nem érinti a már elküldött, leadott megrendeléseket.

 

Fizetés feltételei (fizetési módok)

 

A számlát a webáruház üzemeltetője (szolgáltató, eladó) állítja ki. A számla az esetlegesen felmerülő szállítási költséget is tartalmazza. A felhasználó (vevő) az alábbi fizetési módok közül választhat rendelése leadásakor:

 

-          Az áru futártól történő átvételekor történő fizetés (utánvét)

 

A vevő a kiszállított küldemény (termék) ellenértékét és a szállítási költséget a futárnak készpénzben köteles megfizetni. A szállítás költsége a vevőt terheli, amely mértékéről a webáruház fizetési rendszere és a megrendelés visszaigazolása ad tájékoztatást.

 

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben annak átvételekor ki tudja fizetni a kiszállított küldemény (termék) ellenértékét és a szállítási költséget a futárnak. Át nem vett, visszaküldött küldemény (termék) esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre (vevőre) terheljük, kizárólag a küldemény (termék) ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban újra elküldeni azt. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük.

 

-          Személyes átvétel keretében történő fizetés

 

A vevőnek lehetősége van a szolgáltató (eladó) üzletében, a jelen ÁSZF-ben megadott elérhetőségeken és nyitvatartási időben, személyesen is átvenni a kiválasztott terméket. A szolgáltató (eladó) e-mailben tájékoztatja a vevőt az átvételi lehetőségről. A vevő készpénzben fizetheti ki a termék ellenértékét, amelyet csomagolási költség vagy egyéb kezelési költség nem terhel.

 

-          Bankkártyás fizetés

A vevőnek lehetősége van a szolgáltató (eladó) online felületén bankkártyával fizetni. A tényleges tranzakció az OTP Bank által üzemeltetett biztonságos fizetési oldalon történik, így az eladó a vevő bankkártya adataihoz nem fér hozzá. A bankkártyás fizetést kezelési és egyéb költségek nem terhelik.

Tudomásul veszem, hogy a Fritz-Bútor Kft. (7030 Paks, Zápor u. 45.) adatkezelő által a https://fritzkonyhafelszereles.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím adatok és szállítási cím adatok.

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

 

 

 

 

 

 

3) RENDELÉS, SZERZŐDÉSKÖTÉS, SZÁLLÍTÁS, ÁTVÉTEL

 

-          Rendelés

 

A kiválasztott termék megrendelését a „Kosár”, „Pénztár” gombájára vagy a „Pénztár” gombra kattintva lehet elindítani. A rendelés menete lépcsőzetes, a rendszer végigvezeti a vevőt a rendelés lépésein (pl.: átvétel módja, fizetés módja, véglegesítés stb.). Az adott lépésnél értelemszerűen ki kell tölteni a rendszer által felkínált, megfelelő mezőket és az adott oldal alján a „Tovább” gombra kattintva lehet a következő lépésre váltani. Regisztrált felhasználó esetében egyes adatok a rendszer által automatikusan kitöltésre kerülnek, azonban a rendelés során ezek az adatok is módosíthatók. A rendelés véglegesítése előtt minden lépésnél lehetőség van a bevitt adatok módosítására, illetve az adatbevitelei hibák javítására. A javítás a „Vissza” gombra kattintva lehetséges. A helyes adatok megadása után az utolsó lépésnél van lehetőség a rendelés véglegesítésére és a rendelés feladására a „Rendelés megerősítése” gombra kattintva.

A rendelés elküldését követő néhány percen belül a felhasználó (vevő) által megadott e-mail címre a rendszer egy automatikus e-mailt küld a rendelésről, amely automatikus e-mail még nem jelenti a rendelés visszaigazolását, csupán a felhasználó (vevő) önellenőrzése céljából összegzi a leadott rendelés tételeit és feltételeit. Az automatikus e-mailben feltüntetésre kerülő várható szállítási határidő tájékoztató jellegű adat. Erre a körülményre való utalás az automatikus e-mailben is szerepel.

 

-          Megrendelés (ajánlat) elfogadása, szerződéskötés, szállítás

 

A szolgáltató (eladó) a felhasználó (vevő) megrendelését (ajánlatát) 2 munkanapon belül a felhasználó (vevő) részére küldött e-mailben fogadja el. Ebbe a határidőbe a munkaszüneti napok, ünnepnapok, hétvégék nem számítanak bele. A szolgáltató (eladó) az e-mailben tájékoztatja a felhasználót (vevő) a szerződés létrejöttéről és a szállítás várható idejéről. Az elfogadó e-mail tartalmazza a rendelés tételeit, a megrendelő nevét, címét és elérhetőségét, számlázási és szállítási adatokat, fizetési és szállítási információkat. A rendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi.

A szolgáltató (eladó) a megrendelést csak akkor tudja elfogadni, ha a rendelés valamennyi lépésének valamennyi mezőjét – különösen a fizetési feltételekre vonatkozó mezőket – pontosan töltötte ki.

A szolgáltató (eladó) a megrendelés visszaigazolásától számított 2 (kettő) munkanapon belül megkezdi a megrendelés teljesítését, amennyiben a kiválasztott termék készleten van. A felhasználó (vevő) tudomásul veszi, hogy a szolgáltató (eladó) a készletre vonatkozó információkat a beszállító partnerei által biztosított adatokra alapozva tünteti fel a webáruházban. A felhasználó (vevő) kifejezett kérésére a szolgáltató (eladó) a raktáron lévő terméket a megrendeléstől számított 15 napig díjmentesen tárolja.

Amennyiben a megrendelt termék nincs készleten, úgy a szolgáltató (eladó) értesíti a felhasználót (vevő) a készlethiányról és a szállítás várható idejéről. Ebben az esetben a felhasználó (vevő) vagy elfogadja az új szállítási határidőt vagy elutasítja azt; utóbbi esetben a felek között nem jön létre a szerződés.

 

-          Szállítási módok, költségek

 

Házhozszállítás futárszolgálat útján (Magyarország egész területén)

 

A megrendelt áru házhozszállítása, kézbesítése a webáruház szerződött logisztikai partnere, a Royal-Sprint Futárszolgálat közreműködésével történik. A szolgáltató (eladó) – a Royal-Sprint Futárszolgálat útján – Magyarország egész területén vállal házhozszállítást.

A szállítási költségei:

Háztartási kisgép (30kg alatt):                       990,- forint

Háztartási nagygép (30kg felett):                  2.990,- forint

15.000,- forint alatti rendelés esetén:                        1.990,- forint

150.000,- forint feletti rendelés esetén:         ingyenes

A szállítási díjak a webáruház „Szállítási információk” menüpontjában, regisztráció nélkül is megtekinthetők. A webáruház programja a megrendelés feladása előtt hozzászámolja a megrendeléshez a felhasználót (vevő) terhelő szállítási költséget. A szállítási költség minden esetben megegyezik az ÁSZF-ben feltüntetett árakkal.

A webáruház munkatársa a megrendelt áru kézbesítése előtt minden esetben telefonon vagy e-mailben tájékoztatja a felhasználót (vevőt) a kiszállítás pontos időpontjáról. A felhasználó (vevő) vagy megbízottja köteles biztosítani a kiszállított termék átvételét és a szállítólevél aláírásával igazolni az átvételt. A vevő vagy megbízottja haladéktalanul köteles jelezni esetleges kifogását a szállító felé vagy a szolgáltató (eladó) vevőszolgálati elérhetőségén. A futárszolgálat általi kézbesítés munkanapokon, munkaidőben, 8 és 18 óra között történik.  Ha a termék kézbesítése első alkalommal nem járt sikerrel, a futárszolgálat a következő munkanapon vagy egy egyeztetett későbbi munkanapon ismét megkísérli a kézbesítést. A szolgáltató (eladó) a megrendelt termékeket minden esetben eredeti, sérülésmentes csomagolásban adja át a fuvarozónak. A termék átvevőjének célszerű az átvételkor a küldeményt a fuvarozó jelenlétében megvizsgálni. A szemmel látható, nyilvánvaló, a küldemény külső csomagolásán észlelt, felismerhető károk esetén célszerű a küldeményt felbontani és a felismerhető hiányosságokról, vagy egyéb károkról a fuvarozóval közösen jegyzőkönyvet felvenni. A vevő hibájából át nem vett küldemények, termékek szállítási és visszaszállítási díja a vevőt terheli.

 

Személyes átvétel

 

A megrendelt terméket a vevő, választása szerint – három munkanapon belül – nyitvatartási időben (hétfő-péntek: 9:30 –17.00, szombaton előzetes egyeztetés után 9:00-12:00) személyesen is átveheti a szolgáltató (eladó) üzletében, amely a 7030 Paks, Ipari Park HRSZ: 4703/11. szám alatt található. Személyes átvétel esetén a vevő készpénzben fizetheti ki a terméket, amelyet csomagolási költség vagy egyéb kezelési költség nem terhel.

 

4) A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA, FELTÉTELEI, MÓDJA

 

A fogyasztónak minősülő vevő (az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, továbbá a békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje) a megrendelése során élhet a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával. A vevő a termék kézhezvételének napjától számított 14 (tizennégy) napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől. A fogyasztó (vevő) az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

A vevő a vásárlástól való elállás jogának gyakorlása esetén köteles – haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül – a terméket és annak összes tartozékát, lehetőleg annak eredeti csomagolásában saját költségén, sérülésmentesen visszajuttatni az eladó részére. A vevő a megrendelt terméket postai úton, futárszolgálat segítségével vagy személyesen szállítja vissza az eladó címére.

Az eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából, illetve a termék tartozékainak hiányos visszaküldéséből eredő kárának megtérítését.

Az eladó köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 (tizennégy) napon belül a fogyasztó (vevő) által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is visszatéríteni. A fogyasztó (vevő) kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli.

A vevő elállási jogának jelzését megteheti az eladó vevőszolgálati elérhetőségeinek bármelyikén személyesen vagy írásban, nyilatkozatát postai küldeményként elküldve. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával az eladó a postára adás időpontját veszi figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén a vevő feltétlenül ajánlott küldeményként (célszerűen tértivevényesen) adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás keltezését. A vevő a megrendelt terméket a fentiek szerint juttatja vissza az eladónak.

Az elállási nyilatkozatminta jelen ÁSZF 1. sz. mellékletét képezi.

 

5) ADATVÉDELEM

 

A személyes adatok kezelésével összefüggésben a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók. A személyes adatok kezelésére a jogszabályban meghatározott adatvédelmi és adatbiztonsági követelmények maradéktalan betartásával kerül sor. Ennek során az adatkezelő biztosítja az érintettek (ügyfelek) magánszférájának védelmét, az adatok biztonságát, az adatkezelés tisztességességét és törvényességét, egyúttal védi az adatokat a jogosulatlan hozzáféréstől. A személyes adatok felvételére, kezelésére csak az érintettek (ügyfelek) hozzájárulásával kerülhet sor. A személyes adatok felvételéhez, kezeléséhez történő hozzájárulásnak tekintendő, ha az ügyfél (ajánlatkérés, rendelés, stb. során) megadja személyes adatait. Csak olyan személyes adat kezelésére kerül sor, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen. A személyes adat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kerül kezelésre; így az érintett (ügyfél) által megadott személyes adatok kezelésére csak ajánlatkérés, rendelés, a szolgáltatás díjának meg nem fizetése esetén annak érvényesítése céljából és az ehhez szükséges időtartamban kerül sor.

Az adatkezelő az adatokat nem adja ki harmadik személy részére, kivéve azokat az adatokat azon harmadik személyek részére, amely adatok kiadása a szerződés teljesítéséhez az adott harmadik személy részére szükséges (pl.: futárszolgálat részére adatok kiadása a kézbesítéshez). Az így kiadott adatokat az adatokat megszerző harmadik személy semmilyen módon nem jogosult felhasználni.

A vevő hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatait a fentiek szerint a webáruház kezelje. A vevő bármikor kérheti az adatai módosítását, törlését, illetve visszavonhatja személyes adatai kezeléséhez való hozzájárulását az elérhetőségek bármelyikén.

 

6) HÍRLEVÉL

 

A webáruház üzemeltetője azoknak a regisztrált felhasználóinak, látogatóinak küld hírlevelet, akik erre előzetesen engedélyt adnak. A kiküldött hírlevél minden esetben tartalmazza a letiltás lehetőségére való utalást.

 

7) PANASZKEZELÉS, ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

 

a) A vevő észrevételével, panaszával tájékoztatás kérési igényével az eladó vevőszolgálatához fordulhat a jelen általános szerződési feltételekben meghatározott elérhetőségeken. Az írásban elküldött vevői panaszra legkésőbb 30 napon belül köteles az eladó érdemben írásban válaszolni, és ha a panaszt nem tartja jogosnak, köteles ezen álláspontját megindokolni.  Az eladó vevőszolgálatán közölt szóbeli panaszt az eladó haladéktalanul kivizsgálja, és ha nem fogadja el a vevő igényét, akkor köteles a panaszról jegyzőkönyvet felvenni, majd azt 30 napon belül érdemben megválaszolni.

b) A fogyasztó a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással.

c) A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát

-          személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni,

-          telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb a (6) bekezdésben foglalt érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni,

egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan a (6) bekezdésben írtak szerint köteles eljárni.

d) A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

e) A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

-          a fogyasztó neve, lakcíme,

-          a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,

-          a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,

-          a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,

-          a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,

-          a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,

-          telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

f) Az írásbeli panaszt a vállalkozás – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles.

g) A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

h) A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Meg kell adni az illetékes hatóság, illetve a vállalkozás székhelye szerinti békéltető testület levelezési címét.

i) A fenti rendelkezések alkalmazásában az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

j) A szolgáltató (eladó) tájékoztatja a felhasználót (vevőt) az ODR (online vitarendezési platform) létezéséről, amely jogviták rendezésére használható, amelynek linkje: http://ec.europe.eu/odr

k) A szolgáltató (eladó) tájékoztatja a felhasználót (vevőt), hogy lehetősége van békéltető testülethez fordulni. A szolgáltatót (eladót) a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. A szolgáltató (eladó) székhelye szerint illetékes békéltető testület neve, székhelyének postai címe az alábbi:

- neve:                                                 Tolna Megyei Békéltető Testület

- székhelyének postai címe:                7100 Szekszárd, Arany János u. 23-25.       

 

8) FELELŐSSÉG

 

A téves, vagy nem valós adatokat tartalmazó megrendelés esetén az eladó semmilyen formában nem vállal felelősséget az ezekből eredő téves teljesítésért. A téves teljesítésből eredő kár megtérítését ebben az esetben az eladó követelheti a vevőtől.

A webáruház nem vállal felelősséget az irányításán kívül eső események okán bekövetkező károkért, pl.: a weboldal használatából, egyéb technikai jellegű hibából eredő vagy a beszállítótól származó téves információból eredő károkért.

A webáruházban közölt termékinformációk tájékoztató jellegűek, az esetleges elgépelésekért a szolgáltató felelősséget nem vállal.

A webáruház jogosult a vásárlás feltételeit és szabályait előzetes értesítés, illetve indoklás nélkül bejelenteni. A módosítások a közzétételük időpontjától kezdve hatályosak.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény és egyéb vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadók.

 

Készült: 2020.08.11.

Visszavonásig érvényes.


FRITZ-BÚTOR KFT ÁSZF

1. sz. melléklet

 

2. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez

 

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 

 

Címzett:3  ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:4

…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:5

…………………………………………………………………………………………………

A fogyasztó(k) neve:

…………………………………………………………………………………………………

A fogyasztó(k) címe:

…………………………………………………………………………………………………

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén):

…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

Kelt: ……………………………………………………………………………………………

 

---------------------------------------------

 

3 Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének, és – ha van – telefonszámának, telefax-számának és elektronikus levelezési címének megjelölése.

4 Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése

5 A megfelelő jelölendő